Politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Actualizată la data: 25.07.2024

Cine suntem?

PATRUPET SRL este o companie înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1583/2021, CUI: 43647508, CIF: RO43647508, având sediul în Bucureşti, Str. Drumul Lunca Ozunului nr. 11, etaj 1, cam.

Ținem la confidențialitatea datelor dvs. Această informare vi se adresează în calitate de utilizator al website-ului nostru https://patrupet.ro (Website/ul), indiferent ce altă calitate mai aveți (potențial partener, angajat/colaborator/reprezentant al unui potențial partener/partener). Aceasta explică modul în care noi utilizăm și protejăm datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în timpul utilizării Website-ului sau prin comunicarea cu noi pentru a intra în relație cu noi sau a ne transmite anumite solicitări.

Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în linie cu prevederile legale în materie, în special prin alinierea la cerințele Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date („RGPD”), așa cum detaliem în cele ce urmează.

Această politică nu acoperă relațiile de parteneriat în sine care sunt descrise în politica pusă la dispoziția dvs. dacă ajungem în punctul unei colaborări.

Ce date prelucrăm?

Prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Date de identificare: nume și prenume, funcție, tip de control în firmă, calitatea de beneficiar real, companie, obiect de activitate, vechime pe piață;

  • Date de contact: adresă de e-mail, nr. de telefon; adresă firmă;

  • Date privind firma: vechime, specializare, dotări, profit, număr de angajați, etc.

  • Date privind pregătirea profesională: certificări, vechime, specializare, diplome;

  • Date privind relația noastră cu dvs.: orice informații conținute în solicitări/plângeri, precum: nemulțumiri referitoare la modul în care personalul nostru v-a gestionat solicitarea, etc.;

  • Date privind navigarea pe Website: IP, preferințe, pagini accesate.

  • Orice alte informații pe care ni le solicitați/furnizați dvs. sau persoana care acționează pentru dvs.

  • Date deduse: date pe care le generăm pe baza datelor furnizate de dvs. sau a datelor din sistemele noastre.

De unde obținem datele dvs.?

  • Obținem datele dvs. direct de la dvs. atunci când ni le transmiteți prin intermediul Website-ului sau contactându-ne la oricare din coordonatele noastre de contact.

  • Putem să obținem date despre dvs. de la angajatorul/colaboratorul dvs. care dorește sa ne fie partener, de la reprezentanții firmei/angajații/colaboratorii potențialilor noștri parteneri.

  • Putem colecta date de contact din surse publice (profilul de Linkedin al firmei/persoanei, Facebook, Instagram și alte surse/platforme similare, baze de date cu datele firmelor) pentru a vă răspunde, în măsura în care nu reușim să vă contactăm la coordonatele pe care ni le-ați furnizat sau în cadrul procesului de încheiere a parteneriatelor.

  • Putem genera date despre dvs. din sistemele și evidențele noastre proprii. Spre exemplu, dacă ne indicați anumite probleme pe care le întâmpinați în comunicarea cu noi putem genera informații referitoare la solicitări anterioare și cum au fost soluționate.

  • De la autorități sau instituții publice, spre exemplu în contextul unor solicitări ale instanțelor de judecată, solicitări legate de plângerile depuse de dvs. (caz în care putem afla anumite informații despre dvs.).

În ce scopuri vă utilizăm datele?

a. Încheierea și executarea contractului

În scopul facilitării încheierii de parteneriate, comunicarea cu utilizatorul și transmiterea de mesaje de informare cu privire la etapele de negociere, furnizarea de clarificări legate de condițiile încheierii unui parteneriat, in general, de informații privind stadiul negocierilor, verificarea potențialilor parteneri). În acest scop putem colecta următoarele date, in limita necesitaților: Date de identificare: nume și prenume, funcție, tip de control în firmă, calitatea de beneficiar real, companie, obiect de activitate, vechime pe piață; Date de contact: adresă de e-mail, nr. de telefon; adresă firmă; Date privind firma: vechime, specializare, dotări, profit, număr de angajați, etc. Date privind pregătirea profesională: certificări, vechime, specializare, diplome; Date privind relația noastră cu dvs.: orice informații conținute în solicitări.

Temei: efectuarea de demersuri în vederea încheierii contractului de parteneriat cu dvs. și interesele noastre legitime: de a verifica îndeplinirea condițiilor de contractare de către potențialii parteneri și a confirma informațiile furnizate din surse publice, de a asigura calitatea serviciilor noastre și un management adecvat al relației cu  potențialii parteneri; de a ține evidența în mod adecvat a solicitărilor de parteneriat și relațiilor contractuale aferente; comunicarea adecvată cu dvs. pe parcursul negocierilor; respectiv de a ne conforma cu anumite obligații legale impuse în contextul negocierilor.

Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):

  • datele strâns legate negocieri vor fi păstrate pe întreaga durată acestora, plus încă cel puțin 3 ani de la încetare;

  • în eventualitatea unor litigii/investigații/proceduri, datele și documentele vor fi păstrate pe durata derulării acestora, și pentru o durată de 3 ani de la soluționarea finală.

Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele standard/sau solicitate de colegii noștri: datele pe care vi le solicităm sunt obligatorii pentru buna încheiere/modificare și executare a comenzilor plasate. Refuzul de a furniza acele date semnalate de noi ca fiind obligatorii poate împiedica încheierea parteneriatului, afecta buna executare a acestuia, conduce la anularea comenzii ori blocarea livrării produsului către dvs.

b. Pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăți experiența dumneavoastră oferită pe Website

Atunci când vizitați Website-ul nostru, putem utiliza cookie-uri și/sau tehnologii similare pentru a colecta informații cu caracter tehnic care pot identifica utilizatorul, cum ar fi adresa IP, tipul de browser de internet folosit pentru navigarea pe Website, sistemul dumneavoastră de operare, denumirea domeniului sau gazda domeniului prin intermediul căruia utilizatorul navighează pe Website.

Principalul scop al utilizării cookie-urilor este să vă ajute să aveți parte de o experiență de navigare îmbunătățită și, de asemenea, în scopuri de publicitate, pentru a vă putea oferi un conținut individualizat și adaptat intereselor și preferințelor dumneavoastră. Drept urmare, în măsura în care v-ați exprimat acordul cu privire la utilizarea diferitelor categorii de cookie-uri sau celorlalte tehnologii similare, le vom utiliza pentru a vă oferi o experiență personalizată și relevantă de navigare și pentru a înțelege modul în care interacționați cu conținutul nostru publicitar.

Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe Website și scopurile în care acestea sunt utilizate, precum și cu privire la posibilitățile de a controla și/sau dezactiva cookie-urile, vă rugăm să consultați Politica noastră privind cookie-urile utilizate pe Website, accesibila la următoarea adresa: https://patrupet.ro/politica-cookies/

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Patrupet de a asigura funcționarea corectă a Website-ului precum și pentru a îmbunătății permanent experiența vizitatorilor inclusiv prin soluționarea diferitelor întrebări sau reclamații pentru funcționalitățile necesare (cookie-urile necesare) respectiv acordul dvs. pentru celelalte cookies și tehnologii care asigură performanța, funcționalitatea ori cookies-urile de marketing.

Datele colectate prin intermediul Website-ului pot fi utilizate pentru oricare dintre scopurile indicate mai jos, în funcție de relevanța acestora (ex., datele furnizate pentru un eventual parteneriat pentru stabilirea unei relații de parteneriat cu dvs., datele furnizate prin alte solicitări/plângeri în vederea gestionării solicitărilor și informării dvs. potrivit legii, datele colectate prin cookies pentru funcționalitate și îmbunătățirea website-ului nostru și a experienței dvs., etc.)

c. Stabilirea unei relații de parteneriat

Ce date utilizăm: date de identificare, date de contact, date privind firma, date privind pregătirea profesională permisiunea de cookies, data și ora colectării acesteia și orice alte date din aceste categorii pe care ni le furnizați pentru a intra în parteneriat cu noi.

În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele:

  • efectuarea de demersuri în vederea încheierii și executarea contractului de parteneriat;

  • interesele noastre legitime de a răspunde solicitărilor de stabilire de parteneriate și solicita informații pentru stabilirea acestora.

Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):

  • cât timp suntem într-o relația de parteneriat, și pentru o perioadă de 3 ani ulterior închiderii acesteia; dacă nu colaborăm, pentru o perioadă de 3 ani de la comunicarea cu dvs.

  • pe durata impusă de lege, dacă contextual vor deveni aplicabile termenele legale: ex., o autoritate publică ne solicită să vă păstrăm datele o anumită perioadă.

d. Comunicarea cu dvs. și soluționarea solicitărilor pe care ni le transmiteți

Ce date utilizăm: Date de identificare; Date de contact; Date privind firma; Date privind pregătirea profesională, Date privind relația noastră cu dvs., precum și orice alte informații pe care ni le solicitați/furnizați dvs. sau persoana care acționează pentru dvs.

În baza căror temeiuri vă prelucrăm datele: interesele noastre legitime: de a asigura o comunicare optimă și facilă cu partenerii/utilizatorii, de a pune la dispoziția partenerilor un canal facil de comunicare; de a asigura un management eficient al partenerilor/potențialilor parteneri și a îmbunătății indicatorii de performanță ai Patrupet, respectiv de a soluționa în mod complet cererile dvs.; de a ne apăra drepturile și interesele și investiga intern ori cu partenerii noștri eventualele aspecte reclamate; acordul dvs. manifestat prin transmiterea de documente/informații către noi; obligații legale specifice: când există prevederi legale care impun anumite prelucrări – ex. o solicitare de la autorități în contextul unui control, plângeri.

Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă):

  • 3 ani de la soluționarea solicitării dvs.;

  • pe durata procedurilor oficiale în relația cu dvs., autorități, reprezentanții dvs. și pentru o perioadă de 3 ani ulterior finalizării acestora, respectiv pe durata eventualelor litigii corelative și 3 ani ulterior finalizării acestora;

  • pe durata impusă de lege.

Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele din formularele standard/sau solicitate de colegii noștri: Datele pe care vi le solicităm sunt obligatorii pentru soluționarea adecvată a solicitărilor dvs.. Refuzul dvs., de a furniza  acele date poate împiedica ori afecta soluționarea în integralitate a cererii dvs. (e.g., refuz din lipsă de informații suficiente, întârzieri, soluționare parțială, etc.).

Daca alegeți să ne contactați printr-un alt canal de comunicare operat de un terț (de ex.  WhatsApp, Facebook) vom partaja datele dvs. personale cu deținătorul acestui canal pentru a confirma că sunteți utilizator al acestui serviciu. Vă recomandăm să verificați setările de confidențialitate si să citiți politica de confidențialitatea a respectivilor operatori pentru a obține informații mai detaliate privind modul in care aceștia utilizează datele personale ale utilizatorilor serviciilor pe care le furnizează.

e. Îmbunătățirea relației cu dvs. și a serviciilor noastre

În scopul efectuării diverselor analize, raportări interne privind modul de funcționare a Website-ului realizarea de profiluri de bază raportat la datele dvs. demografice și preferințe navigare, pentru scopuri de marketing, în principal, în vederea îmbunătățirii experienței oferite de Website. Aceste date analitice reprezintă date agregate care nu va pot identifica in mod direct.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Patrupet de a îmbunătății permanent experiența utilizatorilor Website-ului și potențialilor parteneri și de a ne ajuta să înțelegem nevoile și așteptările acestora cu privire la serviciile oferite pe Website. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară.

Cât păstrăm datele: datele ce stau la baza analizelor extrase din bazele de date principale vor fi păstrate pe o perioadă foarte scurtă, până se generează analizele agregate.

Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

f. Analize interne privind performanța Website-ului și a echipei noastre

Pentru a efectua diverse analize interne privind Website-ul nostru și performanța echipei noastre, respectiv imaginea firmei noastre în piață, pentru  îmbunătățirea calității serviciilor noastre, pentru dezvoltări ale serviciilor, pentru a ne adapta serviciile/Website-ul la cerințele Dvs..

Utilizăm următoarele date: Date de identificare, Date de contact; Date privind relația noastră cu dvs..

Temei: interesele noastre legitime de a cunoaște opinia și preferințele utilizatorilor cu privire la serviciile noastre ori ale altor furnizori similari, precum și de a ne optimiza activitatea și a identifica noi oportunități de dezvoltare și promovare a serviciilor și a activității, în general; acordul dvs. exprimat în contextul sondajelor/studiilor de piață pe care le derulăm. Participarea dumneavoastră la astfel de sondaje sau studii de piață este voluntară. În consecință, este alegerea dumneavoastră dacă ne furnizați sau nu datele prin completarea formularelor de participare de pe site-ul nostru sau alte formulare similare furnizate în cadrul respectivelor sondaje sau studii.

Ne vom asigura că utilizăm date cu caracter personal numai dacă o atare utilizare este necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Ca regulă, rezultatul analizelor și studiilor interne este în format anonimizat.

De unde putem obține datele de mai sus: în general, utilizăm datele pe care fie: le primim de la dvs. (direct sau prin intermediul partenerilor noștri – cum ar fi agențiile de marketing, promovare și cercetări de piață), fie le generăm sau deducem pe baza informațiilor pe care le deținem despre dvs.

Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): în cazul datelor ce stau la baza studiilor, sondajelor, analizelor cu rezultate anonimizate - pe durata necesară transformării în statistici anonimizate, dar nu mai mult de 6 luni de la desfășurarea sondajului/studiului de piață ori a analizei/studiului intern. În cazul în care nu sunt anonimizate, rezultatele studiilor, sondajelor, analizelor vor fi păstrate 1 an de la data generării acestora și nu vor fi făcute publice.

Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: dacă nu doriți să participați la sondajele sau studiile noastre sau, după caz, să ne furnizați anumite informații pentru acest scop, este posibil să nu implementăm sau să ținem cont de anumite sugestii ale dvs. sau alte aspecte de interes pentru dvs. În orice caz, refuzul dvs. de participare nu  va afecta în niciun fel relația dvs. cu Patrupet.

Anumite sondaje pot fi efectuate prin intermediul Website-ului nostru. Pentru datele prelucrate prin intermediul cookie-urilor și noilor tehnologii în acest caz a se vedea Politica noastră privind Cookies, aici: https://patrupet.ro/politica-cookies/.

g. Apărarea drepturilor și intereselor Patrupet și ale utilizatorilor noștri

Utilizăm oricare dintre categoriile de date din sistemele Patrupet menționate mai sus, adecvate tipului de procedură/investigație/litigiu/audit oficial.

Temeiuri: interesele noastre legitime de ne apăra drepturile și interesele în contextul unor situații în care imaginea și interesele Patrupet ar fi expuse sau afectate, respectiv de a păstra dovezi cu privire la drepturile și interesele noastre precum și conformarea noastră cu obligații legale specifice (spre exemplu, soluționarea plângerilor în termenul impus de lege ori protecția datelor, maniera de soluționare, identificarea și dovada identificării utilizatorilor/reprezentanților acestora înainte de a furniza date privind persoanele vizate, etc).; obligațiile noastre legale, precum cele de a ne conforma solicitărilor autorităților publice/instanțelor/altor instituții publice care au competența de a ne impune anumite operațiuni de prelucrare; obligația de a arhiva anumite documente/informații potrivit regulilor de arhivare ori altor reglementări aplicabile Patrupet; obligația de a notifica incidente de confidențialitate/securitate autorităților competente, etc.

De unde putem obține datele de mai sus: de la oricare din sursele menționate la scopurile de mai sus, precum și de la autoritățile, instituțiile sau instanțele implicate.

Cât vă păstrăm datele (în funcție de situația concretă): pe durata impusă de prevederile legale specifice; acolo unde nu există reguli, pe durata procedurii/auditului/investigației/litigiului, și pentru o perioadă de 3 ani de la încheierea acesteia respectiv, luând în considerare termenul de prescripție aplicabil situației concrete; pe durata impusă de autoritatea/instituția/instanța competentă, conform prevederilor legale; pe durata solicitată de dvs. pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs. ori ale unei terțe persoane care au un interes legitim în acest sens.

Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: în anumite situații, refuzul de a ne furniza date poate atrage răspunderea dvs. contractuală sau civilă în relația cu Patrupet, alte persoane ale căror drepturi/interese ar fi afectate.

h. Îndeplinirea obligațiilor legale

Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care incumbă Patrupet în contextul serviciilor prestate prin intermediul Website-ului, inclusiv maniera de gestionare a oricăror solicitări/plângeri.

Pot fi prelucrate oricare dintre datele dvs. de mai sus. Pentru obligațiile specifice în materia protecției datelor vom utiliza de regulă: Date de identificare, Date de contact, Date privind relația cu dvs..

Temeiuri: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop este necesară în baza unor obligații legale atunci când legea prevede expres prelucrarea anumitor date – e.g. obligația de a arhiva anumite documente/informații potrivit regulilor de arhivare ori altor reglementări aplicabile; obligația de a notifica incidente de confidențialitate/securitate autorităților competente, respectiv interesul nostru legitim de a ne conforma unor obligații legale ce implică anumite prelucrări, unde legea nu stabilește exact ce date se vor prelucra, precum cele de a ne conforma solicitărilor autorităților publice/instanțelor/altor instituții publice care au competența de a ne impune anumite operațiuni de prelucrare.

Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele: în anumite situații, refuzul de a ne furniza date poate atrage răspunderea dvs. contractuală sau civilă în relația cu noi, ori poate chiar duce la încetarea/neîncheierea parteneriatului cu dvs., dacă vorbim despre date obligatorii pentru relația noastră.

Dacă sunteți reprezentant/angajat al unui Client Business persoană juridică (ex. S.R.L., S.A. alte persoane juridice decât persoanele fizice liber profesioniste), vi se vor aplica în mod corespunzător toate scopurile enunțate mai sus, strict pentru a permite realizarea lor pentru partenerul pe care îl reprezentanți/pentru care sunteți persoană de contact. Pentru aceste scopuri vom prelucra următoarele date care vă privesc: Date de identificare, Date de contact, Date privind pregătirea profesională, Date deduse (ex., data și ora interacțiunilor cu dvs., sexul).

Temeiuri: interesele noastre legitime așa cum sunt descrise la scopurile de mai sus și obligațiile noastre legale specifice, după caz (ex. obligația de a arhiva anumite documente care pot include datele dvs.). Celelalte detalii de la scopurile de mai sus se vor aplica în mod corespunzător.

Cui dezvăluim datele?

În principal, vom comunica datele Dvs. personale către terți, doar in vederea asigurării desfășurării optime a relațiilor noastre cu dvs. și prestării de către aceștia a serviciilor contractate, dar și în vederea îndeplinirii unor obligații legale specifice. În fiecare caz, vor fi dezvăluite datele strict necesare prestării serviciilor ori pe care suntem obligați să le dăm.

Destinatari potențiali:

(i) societăți de audit;

(ii) autorități publice și de reglementare, organisme guvernamentale, instanțele de judecată – dacă este necesar (inclusiv dacă legea ne impune) ori, după caz, o terță entitate sau organizație – dacă o atare dezvăluire este necesară pentru respectarea oricăror prevederi legale aplicabile, sau a altor cerințe legale sau de reglementare (spre exemplu, in situația in care primim o astfel de notificare si/sau adresa din partea autorităților publice centrale sau locale sau in legătura cu un litigiu in curs aflat pe rolul instanțelor de judecată din Romania, respectiv pentru îndeplinirea obligațiilor noastre de raportare fiscala, dezvăluirea datelor către ANSPDCP în contextul unei plângeri);

(iii) consultanții terți (de ex. avocați externi, auditori, experți), în cazurile în care îi implicăm în litigii sau dispute relevante pentru noi ori alte activități care necesită experiența profesională a acestora;

(iv) furnizori de servicii software/hardware și asistență IT; furnizori de servicii de instalare și mentenanță a echipamentelor/rețelelor; furnizori de servicii mentenanță servere – ex. pentru stocare, remediere incidente IT;

(v)  furnizori de servicii de call center - pentru a răspunde întrebărilor, solicitărilor sau reclamațiilor dumneavoastră;

(vi) furnizori de servicii de arhivare;

(vii) Persoanele fizice care reclamă anumite situații, incidente care vă privesc dacă există o justificare pentru care să primească acces la date și acordarea accesului nu v-ar afecta drepturile dvs.

(viii) furnizori de servicii de printare;

(ix) utilizatorii Business persoane fizice, pentru datele personalului lor;

(x) Furnizorii noștri de servicii de comunicații electronice - platforme de chat, aplicații de interacțiune cu clienții, platforme pentru transmiterea de e-mailuri ori mesaje automate;

(xi) Furnizori de servicii de sondaje sau studii de piață/anchete privind utilizatorii - pentru realizarea de sondaje sau studii de piață, anchete privind gradul de satisfacție sau pentru a obține feedback de la utilizatorii noștri cu privire la serviciile noastre.

Unde transferăm datele și procese decizionale automatizate?

Datele sunt prelucrate și stocate în Uniunea Europeană ori în țări recunoscute ca oferind un nivel de protecție adecvat.

Pentru scopurile descrise aici, nu utilizăm procese decizionale automatizate.

Care sunt drepturile dvs.?

Unul dintre principalele obiective ale RGPD este acela de a proteja și clarifica drepturile persoanelor fizice cu privire la protecția datelor personale.  Astfel, acesta prevede o serie de drepturi specifice pe care le aveți în legătură cu operațiunile de prelucrare pe care le desfășurăm:

Dreptul de acces înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele. Totodată aveți dreptul de a obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate noua și care fac obiectul prelucrării (dorim să vă aducem la cunoștință faptul ca pentru orice alte copii solicitate de Dvs., se poate percepe o taxa rezonabilă, bazată pe costurile administrative).

Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.

Dreptul la opoziție vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesara pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al Patrupet. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.

Dreptul de a retrage consimțământul se referă la cazurile în care am obținut consimțământul de a prelucra datele Dvs. personale pentru anumite activități (de exemplu, în scop de marketing direct), puteți retrage acest consimțământ în orice moment și vom înceta să desfășuram acea activitate anume dacă nu considerăm că există o baza legală alternativă pentru a justifica continuarea prelucrării datelor Dvs. personale în acest scop, caz în care vă vom informa despre această condiție.

Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate. Dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal și vă vom informa cu privire la acești destinatari, daca veți solicita acest lucru.

Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) înseamnă ca aveți dreptul de a solicita să va ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

  • vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

  • vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;

  • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

  • datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;

  • datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.

În realizarea acestui demers, vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă vom informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru.

În strânsă legătură cu dreptul de acces și de rectificare/completare/ștergere a datelor cu caracter personal, Patrupet oferă utilizatorilor înregistrați pe Website posibilitatea de a vizualiza, rectifica/completa/șterge datele cu caracter personal prin intermediul contului personal, în secțiunea "Contul meu".

Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în unul din următoarele cazuri:

  • când contestați exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor;

  • prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea;

  • în situația în care Patrupet nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;

  • în situația în care v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale noastre prevalează, caz în care va vom explica motivele noastre pe larg.

În realizarea acestui demers, vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate îi va vom informa cu privire la acești destinatari, daca veți solicita acest lucru.

Toate aceste drepturi pot sa fi exercitate printr-o cerere scrisă, semnată și datată, transmisă la sediul nostru sau pe email, datele necesare de contact regăsindu-se mai jos.

La cerere, veți primi de la noi o copie a datelor cu caracter personal prelucrate; puteți solicita și primi răspuns de la noi în orice modalitate dorita de Dvs. (inclusiv email). Va rugăm să rețineți faptul că dreptul Dvs. de a solicita o copie, conform celor arătate mai sus, nu trebuie să aducă atingere drepturilor și libertăților altora.

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri

Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere - în cazul în care considerați că drepturile Dvs. privind datele personale au fost încălcate, puteți, de asemenea, să contactați și să depuneți o plângere la autoritatea locală pentru protecția datelor fie pe email, la adresa anspdcp@dataprotection.ro, fie prin poștă la adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30 Sector 1, București.

MODIFICĂRI LA PREZENTA POLITICĂ

Această Politică de Confidențialitate poate suferi modificări la anumite intervale de timp și poate fi actualizată de către Patrupet, oricând și după cum va fi necesar. În toate cazurile însă, urmează să va informăm în mod corespunzător.

CONTACT

Pentru întrebări legate de protecția datelor personale, pentru a va exercita drepturile sau pentru a înregistra o reclamație, contactați Patrupet printr-un mesaj e-mail, la: dpo@partnervet.ro.